3 stycznia 2015

DIY: "Coś z niczego"

Hej Kochani!

Witam Was w nowym, 2015 roku!
Dzisiaj mam dla Was DIY z serii "coś z niczego", co proponowaliście już dawno temu... Będzie szybko, łatwo, ale efektownie. Do dzieła!

Pojemnik na jabłko
Pierwszym pomysłem jest pojemnik na jabłko z... BUTELKI. A właściwie z dwóch butelek. Dzięki niemu jabłko się nie poobija, ani nie zgniecie, jeżeli będziecie chcieli wziąć je np. do szkoły. Dlatego warto sobie taki pojemniczek zrobić.

Materiały:
  • dwie plastikowe butelki (np. po wodzie mineralnej - 1,5 l)
  • nożyczki/nożyk do  przecięcia butelek,

1. Z butelek wyciąć denka, tak, aby dało się "schować" krawędzie jednego z nich w drugie - jak na zdjeciu niżej. Jeśli chcecie wygładzić obcięte krawędzie, możecie przyłożyć je do rozgrzanego żelazka (spokojnie, z żelazkiem nic nie powinno się stać, ponieważ jedynie "przytapia" plastik, a nie topi go - sprawdzony sposób)  


2. Nasz pojemniczek gotowy! Spróbujcie i Wy! Przecież można w nim trzymać nie tylko jabłko... Może u Was stanie się oryginalną szkatułką?



Ozdobne puszki
Drugim pomysłem są ozdobne puszki, w których możecie przechowywać np. kredki, czy pędzle do makijażu. To DIY zainspirowane zdjęciem znalezionym na portalu stylowi.pl.



Materiały:



  • umyta puszka po kukurydzy/groszku,
  • ozdobny papier lub tapeta (w moim przypadku prostokąt o wymiarach 9,5 cm x 27 cm),
  • taśma dwustronna.

1. Tapetę lub papier ozdobny o odpowiednich wymiarach przyklejamy jednym z końców do puszki za pomocą taśmy dwustronnej.


2. Papier owijamy dookoła puszki, po czym przyklejamy drugi koniec. Gotowe!


A na koniec chciałabym Wam powiedzieć, że razem z Zuzią z bloga Good Look  będziemy sobie rzucać wyzwania DIY.
Moje pierwsze wyzwanie dla Zuzi to: "Zrób coś z niczego"
Śledźcie nasze zmagania z wyzwaniami! Teraz czekam na wyzwanie od Zuzi :) Trzymajcie kciuki za nas obie! :)

Aha, jeszcze zapraszam Was na bloga, który pomoże Wam zareklamować wasze blogi >KLIK<

Do zobaczenia za tydzień!

12 komentarzy:

  1. Nie wiem, może gdyby udekorować ten pojemnik na jabłko, to robiłby większe wrażenie? A te puszki wyglądają genialnie. Fajnie, że jest to coś co można samemu zrobić i nie ma jakiś dziwnych niedostępnych materiałów. Tylko skąd wzięłaś te napisy? Google grafika, czy sama tak pisałaś po kartce?

    sennikmysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł puszkami!
    Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2015/01/miley-cyrus-reebok-classic.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, zafascynowałaś mnie. I chyba, a raczej na pewno przejrzę Twoje inne posty także. Podoba mi się to, że z "niczego" potrafisz zrobić coś bardzo przydatnego i wcale nie takiego trudnego, a w dodatku naprawdę ładnego. Najbardziej spodobał mi się ten pojemnik na jabłko. To chyba dlatego, że pierwszy raz o czymś takim słyszałam. Pierwsza moja myśl, była mniej więcej taka, że przecież czegoś takiego sama nie zrobię. Ale widać, da się! I na pewno skorzystam z tego powodu, ponieważ jabłko bardzo szybko mi się brudzi w szkole, gdy nie mam go gdzie schować a już go ugryzłam. To chyba jest mój największy problem co do niego..
    Podoba mi się również pomysł z tymi wyzwaniami. Jestem bardzo ciekawa na jaki pomysł wpadnie Zuzia :)
    Pozdrawiam.
    http://believingindreams-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszka jest najlepsza<3 Masz bardzo ładne pismo na tej puszeczce :D
    https://gdzie-swiatlo-nie-zawsze-oznacza-dobo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka :D Nominuję cię na Liebster Award XD
    Informacje znajdziesz tu:*------> https://gdzie-swiatlo-nie-zawsze-oznacza-dobo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super pomysły, a te ozdobne puszki podbiły moje serce! Najbardziej podoba mi się ta po prawo. Z chęcią skorzystam z tego pomysłu, być może będziesz bohaterką porządku na moim biurku. ;) Zaintrygowałaś mnie i z chęcią będę śledzić Twoje dalsze poczynania (i przejrzę te wcześniejsze ^^).
    Pozdrawiam i życzę świetnych pomysłów!
    Bubblegum. :)
    http://oblakanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie jest wykorzystać rzeczy które zazwyczaj lądują w koszu :) ja sama kiedyś takie puszki oklejałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu świetny pomysł z puszkami !


    Co powiesz na obs za obs na blogu (nie na google)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko na jabłko jest proste i sprytne;) Bardzo fajny pomysł=]

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy (konstruktywny) komentarz, który daje mi mnóstwo motywacji ♥
♥ KOM=KOM - zostaw w komentarzu link do bloga, postaram się zaglądnąć i skomentować♥
♥ Jeśli podoba Ci się blog, to zaobserwuj, będzie mi bardzo miło ♥

-feeds'>